👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات

65

حجم

161/527 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

بازاريابي ويروسي و تبليغات ويروسي به تكنيك هاي بازاريابي اطلاق مي شود كه از شبكه هاي ارتباطي اجتماعي براي افزايش به منظور آگاهي نام تجاري از طريق خود همتاسازي عمليات ويروسي مانند نشر ويروس در كامپيوتر استفاده مي كند. (اسداللهی، 1388) اساس و پایه بازاریابی ویروسی بر مبنای همکاری می باشد نه رقابت.در بازاریابی ویروسی شما اطلاعات خود را به اشتراک می گذارید و ارتباطات شخصی و حرفه یی خود را توسعه می دهید و به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که منجر به تبلیغ و فروش محصول می شود، سود می برید. با استفاده از بازاریابی ویروسی سازمان می تواند، شبکه تبلیغ و فروش خود را که از طریق ارتباطات شخصی و حرفه یی ایجاد نموده، توسط افراد دیگر، به طور تصاعدی رشد دهد. برخلاف شرکتهای قدیمی که یک نفر رئیس اجرایی داشت، در بازاریابی ویروسی هر فرد مدیر خود می باشد.

«بازاريابي ويروسي» شايد نام خوبي نباشد، اما كاركرد آن بسيار شگفت آور است. در اين نوع بازاريابي به سرعت «فعاليت و بازاريابي» شما همچون ويروسي، پخش مي شود و ديگران از فعاليت شما آگاه مي شوند. در اين اثر كه صرفاً ترجمه اي است روان از بازاريابي ويروسي، شما با انواع متدهاي انتقال بازاريابي ويروسي، عنصر اثر بخش بازاريابي ويروسي و انواع مبارزات ويروسي آشنا مي شويد. گفتني است دانشجويان مديريت بازرگاني و بازاريابي در كلاس هاي درسي دانشگاه عمدتاً با تعريفي از بازاريابي ويروسي آشنايند، بي آنكه درباره تكنيك هاي آن بدانند. از اين رو اين اثر شما را با تكنيك هاي بازاريابي ويروسي آشنا مي كند.

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

2-2-بخش اول: (تعريف بازاريابي و بازاريابي نوين)    18

2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟    18

2ـ4ـ بازاریابی نوین :    21

2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاريابي دهان به دهان  )    25

2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30

2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33

2-5-3-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37

2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39

2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40

2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44

2-5-7- بازار یابی ویروسی:    53

2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55

2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56

2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی:    56

2-5-11- انواع مبارزات ويروس:    57

2-5-12- موانع برسرراه بازاريابي ويروسي:    58

2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاريابي ويروسي:    59

2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60

2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

يشينه تحقيقاتي 

پيشينه داخلی

پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ

منابع فارسی    

منابع انگلیسی

👇محصولات تصادفی👇

ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی زناشویی پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده پاورپوینت تحلیل مرکز پیشرفته مراقبت کودکان Buerger آمریکا مبانی نظری و پیشینه تحقیق صداقت و راستگویی و بنیان های اخلاقی - کیفیت زندگی و رضایت از زندگی پاورپوینت سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS)