👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان

دانلود پرسشنامه بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان توسط شرکت صوتی و تصویری سروش در استان همدان بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

3

حجم

0/11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان توسط شرکت صوتی و تصویری سروش در استان همدان

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 18 سوال با ابعاد زیر است.

آگاهی

علاقه

تمایل

اقدام

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان توسط شرکت صوتی و تصویری سروش در استان همدان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

بسیار کم      کم    متوسط     زیاد     بسیار زیاد

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان توسط شرکت صوتی و تصویری سروش در استان همدان

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی اثر بخشی اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بر مشتریان توسط شرکت صوتی و تصویری سروش در استان همدان

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار 63 صفحه مفهوم و ماهیت حقوقی شرط داوری پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - تعیین زمان گیرش گچ ساختمانی پاورپوینت مسجد نصیر الملک