👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای پروما در استان البرز بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

2

حجم

0/11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای پروما در استان البرز

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 17 سوال است.

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان  بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای پروما در استان البرز تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

بسیار زیاد □ زیاد □ متوسط □ کم □ بسیار کم □

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون 

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای پروما در استان البرز

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای پروما در استان البرز

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA پاورپوینت مردم نگاری پاورپوینت تحلیل ایستگاه قطار لیون فرانسه