👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات

دانلود پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

5

حجم

0/11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 20 سوال است.

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون 

شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به نواوری خدمات

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی 57 صفحه راهبردهای موفقیت اقتصادی و هنری انیمیشن بررسی موانع پیشرفت انتقال وجه در بانکداری الکترونیکی در ایران پاورپوینت فصل هفدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع حسابداری نفت و گاز پاورپوینت بررسی مطالعات خانه موسیقی