👈 فروشگاه فایل 👉

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

ارتباط با ما

... دانلود ...

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در ‏خیرد محصولات برای خود قائل هستند تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی ‏پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است هدف از این مقاله بررسی و ‏شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند‏

مشخصات فایل

تعداد صفحات

23

حجم

0/29 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

عنوان انگلیسی : 

Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post purchase regret

دانلود مقاله اصلی

چکیده :

هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در ‏خیرد محصولات برای خود قائل هستند.  تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی ‏پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و ‏شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.‏

طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و ‏زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها ‏به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن ‏جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و ‏پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی ‏AMOS‏ مسیر فعال روابط بین ‏صفات مصرف کننده را  در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.‏

یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر ‏هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای ‏شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود ‏است.‏

کلیدواژه ها:

خود هدیه ای

خرده فروشی

خرید و تاسف

رفتار مصرف کننده

مقدمه :

انگیزه های هدیه دادن در مراسم به ویژه در کریسمس در یک منطقه به خوبی تحقیق ‏شده است. (کلارک 2008-2006). با این حال خود هدیه یک فرایند عملکردی است. چرا ‏که این اقدامات به افکار درو.نی فرد در ارتباط برقرار  کردن و نظردادن به عنوان پیش بینی ‏عوامل و نتایج خاص یا بالقوه تصمیم گیری خرید است. از این رو فرایند خود هدیه از ‏خرید دهیه های سنتی متفاوت  است.

زیرا نیاز از درخواست دیگران در مورد ترجیحات ‏هدیه ای حذف شده است. سوابق پژوهشی قبلی رفتار خودهدیه ای را مورد بررسی قرار نداده ‏اند. خریداران اغلب در تصمیم گیری های خود برای خرید با این موضوع مواجه می شوند. ‏یکی از این تصمیم ها خرید برای خود است(موخو پادهاچ و رامایو و بویی 2011). جنبه ‏بعدی مربوط به تاسف بعد از خرید است. این مقاله به این سوال در مورد سوابق انگیزه خود ‏هدیه و ارتباط بین انگیزه خود هدیه و تاسف بعد از خرید پرداخته است.‏

فهرست مطالب :

‏چکیده:‏ ‏1‏

محدودیت های تحقیق:‏ ‏2‏

اصالت  و ارزش:‏ ‏2‏

کلیدوازه ها:‏ ‏2‏

‏1-مقدمه:‏ ‏3‏

رویداد فروش و خرید هدیه:‏ ‏3‏

لذت بردن از خردی وزایده رویک ‏5‏

انگیزه خود هدیه:‏ ‏6‏

حسرت خرید انجام شده:‏ ‏8‏

فرضیه های پژوهش:‏ ‏8‏

نتایج:‏ ‏12‏

جدول 1:ساختار عاملی ‏13‏

جدول 2 : آزمون فرضیه و پشتیبانی ‏16‏

جدول 3:ساختازر مدل ‏17‏

جدول4:آمار مناسب مدل و  امتیاز مناسب ‏18‏

بحث:‏ ‏19‏

مفاهیم بازاریابی:‏ ‏21‏

بحث و نتیجه گیری،محدودیت ها و تحقیقات آینده:‏ ‏22‏

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های اسنادی 29 صفحه مطالعه و مقایسه رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل و بستدار با مدلسازی کامپیوتری با استفاده از نرم افزار آباکوس بهبود عملکرد پروتکلهای XLEACH و LEACH در جهت افزایش احتمال انتخاب سرگروه شدن گره در شبکه های حسگر بیسیم پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی 2 طبقه همراه با پاركینگ پاورپوینت فرم و هندسه موزه